امین نوروزی: مصدومیت جباری جدی نیست/ او از ناحیه عضلات ران آسیب دیده است
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ مصدومیت مجتبی جباری بازیكن بازی‌ساز استقلال موجی از نگرانی را در اردوی آبی‌پوشان به وجود آورد. او در دقیقه 21 دیدار با صنعت نفت آبادان به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین مسابقه بیرون آمد و كادرفنی استقلال هم نگران وضعیت جباری هستند.
امین نوروزی پزشك استقلال اما تأكید می‌كند كه مصدومیت جباری حاد نیست. با این حال احتمال می‌رود كه این بازیكن دو یا سه هفته از میادین فوتبال دور باشد. نوروزی در خصوص وضعیت جباری به خبرنگار سایت گل می‌گوید:«فكر نمی‌كنم مصدومیت مجتبی نگران‌كننده باشد چرا كه او از ناحیه زانو آسیب ندیده و این‌بار از ناحیه عضلات ران مصدوم شده است.»
نوروزی در پاسخ به این سوال كه جباری تا چند هفته قادر به بازی نخواهد بود تأكید می‌كند:«در مورد شدت مصدومیت و زمان دوری او نمی‌توانم الان حرفی بزنم. ما روز شنبه ام آر ای خواهیم گرفت تا همه چیز مشخص شود ولی این مصدومیت چندان جدی نیست. جباری كه از ناحیه عضلات چهارسر دچار آسیب‌دیدگی شده است می‌تواند به زودی برگردد. نهایتا او دو یا سه هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.»
نوروزی در خصوص مصدومیت فرهاد مجیدی می‌گوید:«این بازیكن در جریان بازی با صنعت نفت از ناحیه عضلات پشت ران آسیب دید ولی مصدومیتش جدی نیست. با این حال وضعیت او را روز شنبه بررسی خواهیم كرد.»
نوروزی همچنین درباره شرایط آرش برهانی می‌گوید:«قرار است فردا از این بازیكن تست بگیریم تا ببینیم در چه وضعیتی قرار دارد. البته روند بهبودی او مناسب بوده است.»





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: